Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


ce tgok( maddi jane version)

aq suka tgok budak nie nyanyi...
u know what??
first i look at her..
i feel impressed with her..
her voice are good and nice to hear her song..
and then... I search at youtube about her songs that she sing..
many covers that she had done..
but this song i like the most..he3.
enjoy the show!!..

In bahasa melayu nyer
pertama kali aq tengok video budak nie..
aq rasa kagum dengan suaranye..
myba ramai tak suka dengan nyanyian budak nie..
tapi aq suka pew!!...
aq cari kat youtube tentang lagu dia..
banyak lar jugak yang aq suka dan tak sukanya..
tapi..lagu ni...yang aq paling suka..
jadi!! harap korang suka menontonnya.. :)

P/s : kalau BI aq ada yang salah perkataannya..atau tak sesuai pronouns dia ke..
harap dimaapkan ea..dan dalam bahasa meyu tu..ada lar jugak..aq ubah sikit2. :)

k la bubye korang..
sehingga kita berjumpa lagi.. :)


Older Post | Newer Post