Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kalau aq jadi pegawai pendidikan???











kalau saya jadi pengetua sekolah???
hmm....pertama sekali....
aku akan basuh sulu otak budak-buidak sekolah yang berkarat tu...
dengan ceramah Ustaz Azhar idrus dulu....
lepas tu...aku akan ronda satu sekolah....
nak memastikan tak ada pelajar yang ponteng....
huhu.....itu yang mula tugas pada hari pertama sekolah....haha..
hari kedua...
aku akan....bagi ceramah panjang-panjang dulu....
bagi pelajar sekolah sedar diri dulu....
kalau ada yang tertidur...
aku akan baling pemadam papan putih tu...
( haish! nampaknya...
kena beli banyak pemadam papan putih la ni..)   
 
Perempuan yang pakai bedak 10 kilo tak boleh masuk sekolah.
 Sekolah bukan tempat nak menikah nak pakai makeup bagai macam Diva..
.
hmm....

lepas beberapa hari... 
aku malas nak datang sekolah...
dan aku akan buatkan...
sekolah ku...
cuti 5 hari....
2 hari sekolah...
haha bijak kan???? xD

 tapi aku rasa aku tak layak jadi pengetua...
sebab nanti ramai lah budak yang jadi bodoh dan malas belajar
sebab asyikm cuti je kerja...haha


Older Post | Newer Post