Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


tentang diriku






 hai blog! apa khabar??
hari ini aq mahu ceritakan tentang diriku....
nama aku Nurul Ain Nadirah....Bt Amran...



dan aku...
dari... Malaysia..
 

menetap di Pahang...
yeah! aq bangga jadi anak pahang sejati..
dan aku suka....



aku suka artis ni..


dari kecil lagi aku minat dia...
tapi sekarang kan ramai lagi penyanyi hebat....
tapi aku  tetap minat dia...hehe
aku pun minat pelakon kembar ni juga...
aku suka makan...




hobi aku pulak....apa lagi...
online lah...


hidup aku...
aku nak sangat...
Bebas...
Bebas dari apa ...
aku tak tahu...


dalam fikiran aku sekarang...








benda yang aku paling benci dan tak suka...
ular...


ok lah..cukup tentang diriku sahaja...
ok la...bubye...blog! muah :D




Older Post | Newer Post