Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Contest : Bergambar Dengan Yang Tersayang





                                                  nak join??? klik ini...
                                                   prince mirul jr.



haha..hari ni...aku nak join contest Bergambar dengan Yang tersayang...
nak tahu tak sapa orang yang bertuah tu???
kalau korang fikir...mestilah aku pilih family aku....
tapi sebenarnya.....dalam kita sayang-sayang family kita pun...
diorang cuma ambil berat kita dan menyayangi kita ketika kita berada berdekatan dengan diorang contohnya: di rumah ataupun waktu kita berjalan-jalan bersama dengan diorang...
tapi sebenarnya....tanpa kita sedari....
di sekolah juga...ibu bapa kita....
daik beradik kita tak ada....tak ada disekolah taw...
tapi yang membantu kita di waktu kita kesusahan...
ataupun di waktu kita senang....sape lagi kalaubukan Kawan-Kawan kita yang sentiasa berada di sisi kita..
tak semestinya kawan baik....tapi kawan-kawan yang lain juga....ambik berat tentang diri kita juga...
jadi hari ini...aku pilih Kawan-kawan aku...sebagai contoh untuk contest ni..
haha...ni dia kawan-kawan aku yang tersayang tu...



                     yang ini pulak kawan-kawan baikku...



                                              
                     yang ni pulak..kawan-kawan sekelasku...



jadi...bagi aku....tak kisah lah...kawan baik ke...
kawan biasa....
diorang semua tetap menjadi contoh bagi aku untuk...
membentuk diriku untuk menjadi insan yang lebih bijak pada masa hadapan....
jadi sebelum tu....aku igin ucapkan berbanyak terima kasih la pada diorang semua...
kerana sudi menjadi kawan-kawanku dunia dan di akhirat...
WE ALWAYS BE FREIDS FOREVER AND EVER...

sebelum saya mengudur diri dari entry ini...
saya nak tag...
orang-orang yang bertuah ini...





Older Post | Newer Post