Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


cyber Kids day 2..


i have try everyday..
waiting for you...
darling dont be afraid..
cause i have love you...
i love you for a thousand years...
i love you for a thousand years...lalala
eh! menyanyi lak...aku...
lupa lak..aku nak cerita pasal kem Cyber kids kali ini..
kali ini...Cyber kids Camp dah masuk hari kedua...
fuyooh! syok giler weh!! aku belajar buat aplikasi android sendiri weh!!

hehe..best weh!!..
aku dah dapat buat sendiri aplikasi android tu..
terima kasih lah kepada cikgu Sam keran sudi mengajar kami semua...
rupanya nak buat aplikasi android tu memang senang...
tapi kalau nak buat game tu...
memang lah susah..
sebab banyak page dia kena buat...
sebab tu lah orang yang nak buat sesuatu program memang memakan masa yang lama..
contoh nya kalau aku nak buat aplikasi game...
sekarang ni,...
Lepas SpM pun belum tentu dapat buat...
hahaha xD
ok la aku nak sambung belajar lagi...haha
sebab aku online sekarang ni pun waktu rehat sekarang...
nak tunggu budak lelaki balik surau/ masjid memang lama..
hahaha


ok lah..tu saja..bubye xD

koya facE!!
 


Older Post | Newer Post