Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


geram aku!!







aku paling geram weh....
time aku online...
aku paling tak suka kalau internet ni lembap atau disconnect tiba-tiba....
ataupun laman web tu kena reload balik....
pastu ada keluar killer page...
weh-weh...aku tak suka wewh kalau terjadi saat itu...
memang aku bengang gile ar...
korang tahu tak...
aku ni..dah lah kurang penyabar....
kang keluar perkataan tak sepatutnya keluar tiba-tiba dari mulut aku.,.
sumpah seranah! internet ni....
aku ni..dah lah gile online...
semua benda aq nak kena bukak hari-hari..hahaha
tapi silapnya..kalau dah ketagih online....memang...buku tak usik lah...hehe
yeah! aku sedar....tapi aku harap lah aku boleh berubah lepas tu...fokus dalam pelajaran...
kurangkan online...huhu...





now.. i will promise to myself..
that i will change my bad attitude...


Older Post | Newer Post