Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Kantoi...





semalam kan...aku kena kantoi dengan mak aku tentang result ujian periksa pertengahan 
aku sekarang ni...
hahaha....( masih lagi boleh gelak)

sebenarnya result aku dah jatuh la...
daripada no berbela-belas...jatu nombor puluh-puluh...
korang rasa aku dapat nombor berapa??( soalan cepumas ni)
hahaha...
ok..stop gelak! serius lah aku ni...
sebenarnya kan...( berapa kali sebenar aku nih!)..ok..nevermind..
pasal result aku jatuh tu...
aku tahulah...
sebab apa result aku jatuh...
sebab banyak main....
balik sekolah online+tengok tv+makan+tidur+makan+tidur
buku??
berhabuk dah ....tak usik langsung....
cuma jarang....
Al-Quran??
*bunyi cengkerik diam seketika...

ok!....masam mula-mula..tu...
aku tengok result aku dekat sekolah...
bila aku tengok..* woh! muka tiada perasaan keluar...
aku ingatkan aku nak rahsiakan daripada mak aku sehingga periksa trial Spm ni...
tapi nak buat ...Sepandai-pandai akhirnya jatuh ke tanah jua....
macam result aku ni....
sepanda-pandai aku rahsia pun..akhirnya kantoi jugak...
jadi masa tu..mak aku tengok adik laki aku tengah online game....terus mak aku mintak nombor Ic aku...
apa lagi...SAPS la....dia nak bukak...
aku pun dengan muka gelabah...
main-main kata lah dengan mak aku...
aku cakap aku...lupalah....
cikgu tak masuk markah lagi lah...
mak aku dengan muka bengangnya...
cepatlah!...straight foward....aku dengan lajunya cakap..no Ic aku....
huhu...*laju cam kereta api
huhuhu...
mula-mula tu..laman web tu loading..aku berdoa dalam hati..mohon-mohon lah...
Saps tu tengah rosak data lah...biar tak muncul result aku....
buila aku masuk bilik je...( nak larikan diri lah tu)
dengan mak aku jerit....*hampir bergegar rasa..rumah ni...
apa lagi yang kuar ayat mak aku....
bebel-bebellah dia....
terpaksa lah tahan telinga aku ni yang nak pecah ni...dengar mak aku membebel....
aku pun pada saat tu..cemas jugak takut-takut hanset aku kena rampas...
nanti tak dapat lah nak mesej dengan ( toink-toink) aku...(heheh)
jadi petang tu..terpkasa lah..aku study ....tanpa menghadap muka online nak onlinekan blog...
silap-silap lappy aku nanti kena rampas lah kan...( aku tak nak camtu..aku sayang lappy aku)
lepas study tu...
aku tetidur...
lepas tu terbabas pulak ke Magrib...bisinglah Ayah aku pulak..yang dah balik dari kerja tu...huhu
tapi nasib baik tak kena rampas hanset...huhu

KANTOI!!!!

 
 

 



Older Post | Newer Post