Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kertas ujian...





 huhu muka aku..sekejap cuak...sekejap....rileks...
sekejap sedih....bila cikgu nak bagi kerrtas...
setakat ni..aku dapat tahu markah kertas BM, SN daaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn...
ADD MATH!!!....ADDD MATH!!!...
woh!! aku tak nak sedih-sedih dah!! memang aku pasrah lah!...
aku rasa dah tak heran dah markah aku tu..sebab memang aku dah tahu dah aku failed!!...
memang ADD math susah melainkan orang cerdik gila-gila Add math...
diorang mesti jawab kertas ADD math tu dengan kacang punya lah!!...



tapi bagi aku...memang gila babi susah...!!..sebab dia banyak formula dan aku memang lemah math....huhu 
sama macam kawan-kawan aku yang lain jugak...kecuali zeihah!..
dia memang pro ADD math!!...
tak lah pro sangat..cuma dia memang...
add marth tu bagi dia lulus lah...tapi bagi aku...huhu..
memang failed lah..

tapi dalam kekewaan aku jugak tu...aku happy lah jugak sebab ...
Sains aku dapat B...
huhu...selama ni aku asyik dapat C je...
tapi sekrang ni dah meningkat lah bagi aku...
sama juga dengan Bm aku...
huhu..setakat B....
tapi aku tak patut bangga sekarang sebab..
bnyak lagi kertas lain yang aku belum..
huhu.....takut rasa...
bagaikan nak masuk hospital sakit mental rasa..
kan bagus waktu SPm tak lama lagi...aku dapat result ADD math aku 'A'..
hahaha...
* oh my! aku tinggal lagi 6 bulan lagi nak belajar mati-matian sebelum SPM tiba...
haha...
harap aku dapat lakukan yang terbaiklah!!...
ingat...





Usaha itu tangga kejayaan





Older Post | Newer Post