Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


maxis cyber kids










huhu..pada pagi yang indah ini....
ehem2....ehem2....ku tak ada suara lak nak cakap pasal ni..
sebab aku gemuruh....sebab pe???
huhu...da tengok dah gambar entry ni???
ha....korang tahu tak cyber kids tu ape???
cyber kids dalam bahasa melayu tu maksudnya budak siber...
kan zaman sekarang ni da canggih dengan pelbagai teknologi sekarang...
paling koman pun kan...budak budak zaman kan sekarang ni...ibaratnya semuanya setiap seorang dah ada laptop masing-masing...
termsuklah kerajaan yang prihatin yang bagi netbook dekat pelajar-pelajar yang terpilih...hehe
hehe...aku pun tak faham sebenarnya apa yang aku bebelkan sekarang ni...hehe
terus terang lah...
aku sebenarnya pada pagi yang indah ni...aku serta budak-budak kelas Kejora aku ni...
termasuk budak-budak tingkatan 4 pun...
kalau dicampurkan cuma 25 orang je yang terpilih masuk pertandingan Cyber Kids ni...
jadi..memandangkan program tu tak start lagi...aku bantailah dulu...
online blog pagi-pagi ni dengan update entry ni...hehe..
bukan aku sorang je...
semua orang bantai online pagi-pagi ni..hehe
program Cyber Kids ni kan...
setiap sorang kena bawak laptop taw..masing-masing...
lepas tu kena stay dekat sekolah sampai pukul 5...haha
penat mweh...saty sampai pukul 5...
harap-harap aku tak tertido lah di pertengahan program tu sebab semalam aku tido pukul 2 duduk syok main game sampai tak ingat dunia..hihi XD
nasib baiklah aku dah tido petang tu...hehe
ok lah selamat maju jaya ea kepada kawan-kawan ku semua..

* dalam program ni kan..kitorang semua kena cipta satu program taw..
dan program tu akan dibawa ke peringkat kebanggsaan...
dan yang bertuahnya sekolah kitorang antara 4 buah sekolah yang terpilih di malaysia ni...
iaitu lagi 3 sekolah lagi..di Sarawak satu, di Langkawi satu, dan juga di Sabah satu..pada tahun ini...
hehe bertuahnya lah sekolah kitorang...


hey..thats me!!






KEM CYBER KIDS INI DIBAWAKAN OLEH:





Older Post | Newer Post