Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


NIKON GIVEAWAY By Ieqah Blog Gajah



mula-mula tengok.....

macam biasa....tak nak lah join....
tapi bila....aku tengok balik banner dia...
WOW nikon tu weh....
Kak Ieqah nak bagi hadiah  kamera NIkon la....

tengok hadiah utama dia....woh! kamera DSLR tu...sape tak nak ...
aku pun nak....memang favourite gadjet aku tu...dah lah aku minat gila-gila kemera tu..
tambah-tambah lagi ada orang nak bagi...FREE2 kmera tu...( kalau join contest dia lah..)
jadi..apa lagi!!...cepat-cepatlah....rebut peluang join contest ni...huhu...










 Saya join Nikon GiveAway by Ieqah Blog Gajah kerana gadjet Nikon adalah benda yang paling penting untuk kita dapat untuk jadi photographer muda..dan Kamera Nikon adalah gagjet yang terbaik malah terhangat di pasaran...






bagi korang nak join pun boleh....cepat-cepat lah join contest ni sebelom terlambat...
dua orang bertuah ini saya tag..
fiexa  dan sharysha


oh ya...sebelum tu..perlu diingatkan..
contest ini berakhir pada akhir bulan jun ini..
 








Older Post | Newer Post