Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


rindunya Cikgu2 Cyberkids..




hello2...blog...
apa khabar??
sorrylah lama dah tak update ko ea...
oh! yeah!...aku mula dah rasa free sekarang...
sebab otak aku sekarang ni...malas nak study lagi...
hahahaha...rilek-rilek kejap lagi aku study ea...
takut nanti mak aku bising pulak...
oH..yeh!
aku lupa pulak....tadi buat kali ketiganya...
barulah aku rasa nak buka..Portal Cyberkids aku...
woh!!..banyak jugak ea update-update daripada cikgu aku..dengan kawan-kawan aku...
dan bila aku bukak group sekolah aku...
aku baru jumpa link video yang kitorang buat masa camp tu...


oh...rindunya....saat tu....huhu ...










Older Post | Newer Post