Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


SEGMEN : PENCARIAN BLOGLIST JULAI BLOG HAZWAN HAIRY






hai blog! apa khabar?? ceh2..macam blog ni boleh jawab lak..hehe.
ok...kali ni aku nak join semen bloglist daripada blogger Hazwan Hairy ni... pulak..
sebenarnya...aku tak tahu nak update apa jadi...aku join jelah segmen lepas  aku terbaca twitter dia....

ok..sebelum tu....aku nak ceritakan pasal...soalan dia yang dia letakkan dalam syarat-syarat dalam segmen ni...hm...
soalan dia ialah..
Kekerapan anda berblogging dlm sehari??? ..
hm...yang tu..aku tak tahulah..dalam sehari..rasanya banyak jugak lah aku berblogging...
sebab..time ada cerita baru je..best ke..
aku update lah...
mungkin..5 kali sehari kot??
hahaha...melampau...
mungkin..3 kali sehari kot? hehe

ok lah..time untuk terjah blog orang pulak...
bubye blog...
to Hazwan Hairy...
terima kasih kerana mewujudkan segmen ini... 



Older Post | Newer Post