Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


sekolah sudah tiba..






bila sekolah sudah tiba....
humm...tahu-tahu jelah kan....
mesti ada perhimpunan mula-mula...
tapi masa perhimpunan tu....
aku dapat rasakan bagai bertapa teruja nya aku nak masuk dewan sekolah tu..
( aik teruja ke?? padahal baru tinggalkan sekolah 2 minggu kot??
mungkin aku rindu dekat dewan sekolah kot?? huhu)
erm..takpelah....pape jelah...
masa  perhimpunan tu kan...sekolah aku dapat pengetua baru...
Syabas kepada Tuan Haji Nazrin Bin Haji Ismail kerana berjaya menempatkan diri anda di sekolah yang terhebat ini...hehehe
*bagi tepukan sikit..hehe
pengetua lama kitorang tu..dah pindah sekolah MGS...
nama dia...Puan Zainab bt...*binti ape ntah tak ingat... sebab dia dah lama tinggalkan sekolah kami...

bagi aku pengetua baru ni...kelakar lah jugak orangnya..
walaupun dia ada sikap tegas-tegas sikit..aku bau kenal dia sehari...
tapi...bagi aku ok lah...
jadi...aku harapkan pengetua baru ini dapat tingkatkan lagi prestasi sekolah kami ini...
dan kurangkan kontroversi...*Eh sabit! kontroversi lak...
dan semoga sekolah saya dapat capai visi sekolah saya...
iaitu 
sekolah SMK Seri Mahkota 
akan menjadi sekolah terbaik di pahang...
pada tahun 2015..

harap-harap tercapailah ea misi tu...
tapi nak jadi sekolah terbaik di Malaysia ini..
mungkin 2025..kot??? haha sabit! =D

p/s:aku sebenarnya suka lagi pengetua lelaki daripada pengetua perempuan ..
nak tahu kenapa?? sebab pengetua lelaki lebih memahami pelajar lelaki daripada pengetua perempuan...maca Mantan pengetua kitorang dulu iaitu Tuan Haji Abdul Khalil bin Hanafiah
Pandai gile..dia control pelajar lelaki ...
al-maklumlah...pelajar lelaki sekolah memng Kaw-Kaw nakal nya...
lompat sana lompat sini..
OPSS!! terlebih sudah...
ok lah...bubye blog..
see you next time...haha
 


Older Post | Newer Post