Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


seriously!!









seriously!! dye memang expert...
bak photographer yang professional taw!
aku berblogging ni pun sebab dapat ilham daripada dia...
dia memang professional dalam bak edit gambar
gambar aku pun dia pernah edit...
nak tahu sape dia??
dialah kawan aku dulu..
kawan yang tak berapa digelar kawanlah...sebab kitorang dah lama tak tegur sapa...
cuma sekarang ni aku baru teringat sia lepas dah jumpa blog dia...
huhu..memng cantik lah!! aku pun terkejut dengan blog dia...
sangat neutral....walupun kemahiran penulisan dia kurang..tapi kalau bab edit gambar..
dia nombor one bagi ku....sebab dia edit cantik...
tak ada cela pun..bagi aku lah..hehe

kalau korang nak tahu...???
follow lah blog dia...

http://arieputera.blogspot.com/


Older Post | Newer Post