Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


sukan??? adoiyai!!




 
 
hai blog..

seperti dalam konsep kerajaan " I murid I sukan"...
ok...memang bagus dia buat konsep macam tu...
tapi aku ni...
dah bertahun-tahun...masuk sukan dekat sekolah aku...
aku dah rasa..bosan...bosan....dan bosan...
dan aku pun nak ambil keputusan nak bersara dari dunia sukan...
sebab aku nak bagi peluang dekat junior2 yang lain...
tapi masalah nya....
Hari sukan dah nak dekat...
Rumah aku adalah rumah merah iaitu Hornet...
 tengok ahli-ahli rumah hornet belaka...ramai-ramai datang masa perjumpaan tu...
tapi bila latihan sukan...
mak ai!!..boleh dibilang dengan jari je...
bila tengok..rumah aku dah kekurangan atlet...
cikgu aku..main tarik2 pulak nama-nama aku dengan member aku yang sorang lagi masuk acara...
padahal ramia lagi  yang tak pernah masuk sukan...tapi buat-buat sakit..sebab tak nak masuk..
choi!!....aku jugak yang kena...

terpaksalah...dah namanya atlet...
aku tak boleh lari dah daripada cikgu..sebab..cikgu pasti akan dapat cari punya..hoi!...
kena jugak acara long distance iaitu..
400 meter, 1500 meter dan 4x400 meter...
ngoi!...

sedih! sedih! rasa...!!
tak pelah redha jelah!...
lagipun tahun ni last berada si sekolah ni...
 



Older Post | Newer Post