Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


CONTEST KE 3 HAZWAN HAIRY









ok...baru kali kedua masuk contest dia ni...

ok...aku tak tahu nak mula ayat dari mana..
sebab syarat dia:

1. Buat satu enty dan Nyatakan kenapa anda suka masuk blog hazwan hairy?
    (kalau suka la ea klo xsuka buat2 suka ja xpe..aha xperlu pnjg berjela jnji kreatif)
    ATAU 
  2. Yang baru FOLLOW lak
    Nyatakan persaan anda bila 1stime masuk blog hazwan hairy?


hahaha...aku pun tak tahu lah...first masuk blog dia...
first expression aku adalah..

eh! tak delah terkejut sangat macam tu sekali..hehehe

ha??? laki pun ada main blog jugak ke??
first time aku tengok blog laki macam mana..selalu nya...
aku Bloggwalking...muka perempuan je aku nampak...
dan tak pernah lagi ada lelaki main blog...
mungkin sebab diorang tak suka menaip panjang-panjang kot....??
tengok followers dia?? wow... ramainya...
1000 lebih weh...
dan muka aku.. macam ni...


ee...jeles nya...blog aku pun tak ramai followers...
wow!! jeles sih....
aku pun fikir...mesti dia dah lama main blog...
tahu tak? aku berblogging pun selepas aku dapat ilham baca blog Hanis Zalikha...
mesti Hazwan ni pun dapat pengaruh blogger terkenal tu...
eh?? Hazwan kenal ke Hanis Zalikha ke?? takkan lah tak kenal kot...
hahaha...
ok....after that....
aku pun follow....lepas follow tu...
ingatkan tak muncul dah blog dia dalam followers aku...
tapi lepas tengok tweet dia...
pasal blog dia...
terus masuk blog dia...
wah!!...ada contest bloglist julai...
aku pun join lah....
lepas join....kalau tak lawat blog dia memang tak sah sebab aku baca cerita dia pun best....
banyak jugak cerita lawak dan pengetahuan dia....
ok...mungkin blog dia boleh jugak bagi aku ilham untuk update blog...
Wow! effect dia....sekarang ni...lepas habis lawat blog Hanis lawat blog dia lak...
baca entery jap..lepas tu follow followers dia...
walaupun bagi aku blog dia simple tapi banyak jugak pengetahuan dia tu..
bukan aku nak puji tapi sememang nya betul....

kadang-kadang kan apabila kita berblogging..ia boleh bagi kita satu pengalaman yang unik di alam siber ni..
sebab...daripada kita asyik melekat online Facebook yang ntah pape tu...
baik online blog..pastu blogwalking orang punya blog..
mana tahu kot2 ko tengah2 blogwalking tu dapat ilham daripada entry si blogger tu...
sama lah macam aku lawat blog Hazwan ni...
kadang ada manfaat nya kita baca entry dia...
ok lah..panjang lebar aku cakap..



untuk si blogger Hazwan Hairy ni:
baguslah ko buat contest ni...
at least ada faedahnya untuk aku dan readers ko dan jugak blog ko kan..
apa2 pon...aku tak tahu nak mula ayat dari mana...
atau...adakah aku ni baru follow ko...aku tak tahu..
tapi ayat aku tu main redah jelah...
harap-harap ko faham ea???
lagi satu....aku buat entry ni aku tak mengharapkan aku boleh menang dari contest ni..
cuma aku jujur menyatakan pandangan aku terhadap blog ko...
dan contest ni sangat berguna...
time-time aku tengah bosan..aku join ko punya contest  ko lak...
ah! lagi satu...blog ko memang banyak berguna ...
dan aku harap blog ko dapatlah jadi lebih famous daripada Hanis Zalikha.. 




sebelum tu...
korang bolehlah join contest ni kalau nak...klik gambar header blog Hazwan tu ea..
tapi syarat-syaratnya ialah..
SYARAT-SYARAT
1. Anda mestilah FOLLOWERS blog ni (kalo x paham-paham je ea..hehe)
2. Klik Page FACEBOOK LIKE NI
(xpaksa tapi untuk update mengenai contest ini disitu)
3. Letak header seperti di atas
4. tajuk " CONTEST KE 3 HAZWAN HAIRY"

Untuk contest ni apa yang korang kena buat adalah :
1. Buat satu enty dan Nyatakan kenapa anda suka masuk blog hazwan hairy?
    (kalau suka la ea klo xsuka buat2 suka ja xpe..aha xperlu pnjg berjela jnji kreatif)
    ATAU 
2. Yang baru FOLLOW lak
    Nyatakan persaan anda bila 1stime masuk blog hazwan hairy?
3. Post link anda pada entry ini.

4. Kalau boleh war2 kan kepada rakan2 blogger anda yang lain.
pemenang akan di kira berdasarkan "AYAT KREATIF" dan padat .

saya tagged..




ok bubye blog!  



















Older Post | Newer Post