Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Dugaan



ok...tadi baru je aku hampir nak batalkan puasa senyap-senyap..
haha...
argh!! aku hampir kalah dengan nafsu aku tadi...
dan dugaannya lagi adalah...
bila aku nak online je..
ada je halangan...
yelakan....
baru nak connect pada internet...
mak aku panggil dah..pergi tolong dia masak pulak..
ok lepas dah tolong semua tu...
baru nak online balik...
mak aku panggil balik...
sampai tak sudah aku tak online...
k bye...
sedih2 sejak beberapa hari ni aku dapat online sekejap...
tapi tak pe...
aku dapat online twitter lama2 haha..
ha...ni dia ayat2 yang dapat kita insaf sempena Bulan Ramdhan nie...
harap renung-renungkanlah ea...







Older Post | Newer Post