Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


fuyooh..susah lah pulak..




ok...setakat ie..subjek ICT aku boleh handle lagi...
ada sesetengah bab aku masih lagi blur..dan kerja khusus ICT masih lagi level 4..
sebab banyak tak siap lagi!!!...
argh!!..disebabkan kekangan masa nak buat projek Cyberkids tu lagi...
nak buat kerja sekolah lagi...exam lagi...
study..study....study...
argh!! otak aku nak meletup... >O<








tapi kadang-kadang study dalam kelas pun bosan jugak...
TAmbah-tambah lagi subjek Add Math...
o..yeah... hey2..aku sekarang ni dah belajar buat microsoft Access...tapi buat kerja khusus dia...wooh....tidak semudah yang di sangka...




yelah kan....kena buat 100% ikut buku...
buku pulak?? cinabeng!!..macam bangang!!...
guna format 2003..aku punya 2010...
weh!!.beza jauh weh...
aku nak ikut macam mana..






kadang-kadang pun aku boleh lost...sampaikan tension aku dibuatnya.. :(

tadi..bawak laptop buat kerja khusus microsoft acess tu dekat sekolah...
hahaa..kawan aku sikit-sikit nak tanya cikgu...
aku pulak berlagak pandai tak nak tanya cikgu...
haha..( bengong aku)....sampaikan aku boleh lost ..dan kerja khusus aku tu tak siap sebab masa subjek ICT tu dah habis..sambung dekat rumah jela...tapi aku entahlah nak buat ke tak nak dekat rumah ni...hahaha


ok lah..aku nak tolong mak aku masak lah...k tata my blog.. :)


p/s: aku kena tanamkam azam...kurangkan online dalam masa terdekat ni..




oh! my..mak aku dah membebel dah..




Older Post | Newer Post