Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


hai banyaknya syarat...





pernah dengar perkataan user friendly tak??
maksud user friendly tu apa??
pengguna peramah kan??
ok..yang ni aku nak sentuh sikit pasal GA ni lah...
ok..sebelum tu aku mintak maap sangat-sangat kalau ada sesiapa yang terasa..
sebenarnya kan..aku memang tak  berminat langsung nak join GA yang terlampau banyak syarat-syaratnya...ya..aku tahu..diorang semua buat semua itu untuk jaga hati sponsor-sponsor diorang jugak...kalau GA tu ada sponsor lah kan...
tapi...nak menggalakkan lagi ramai....peserta-peserta yang nak menyertai GA korang..cuba korang kan sedikit syarat....dan tak payahlah sampai nak berpuluh-puluh syarat-syarat penyertaan sampaikan nak menyusahkan para blogger nak menyertai GA anda...( saya tak tak cakap sesiapa ia cuma nak komen sikit sahaja pasal GA korang)
diorang penat-penat je....buat semua tu....tapi kalau tak menang?? buat penat je kan?? dah lah tak ada hadiah untuk orang-orang yang kalah tu...
kalau dapat saguhati pun tak palah untuk yang menyertai  GA korang...
At least buat kan diorang rasa dihargai jugak...dan kalau cara macam tu...
lagi lah ramai nak masuk blog anda dan menyertai GA anda...
sekian...


saya mintak maap kalau ada sesiapa yang terasa...
saya betul-betul mintak maap...



Lots of love..






Older Post | Newer Post