Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Hari Puasa ke-5


hari ni...hari yang banyak dugaan bagi aku...
sebab perut aku sejak dari pagi tadi...asyik berbunyi lagu rock je...
puas dah aku menahan dari lapar yang teramat ni..
aku rasa aku dah sahur dah pagi tadi..
tap entah lah.....perut aku ni tak habis-habis meragam...
lepas tu...pagi tadi makanan sahur tadi ada lagi dekat atas meja..
oh! yeh...patutnya masa sahur tadi  mak aku suruh aku basuh pinggan mangkuk  atas meja tadi...
tapi lain pulak yang aku buat..
larh!! baru aku teringat...
lepas makan...
staight....pergi masuk bilik..
tutup lampu tidur...
dan *tidur mati lah jawabnya...aku tak tahu sama ada mak aku ada bebel ke tak...


haha...tapi best semalam lauk berbuka simple je...
tapi sedap...
hahaha...air penangan mak aku masak..mestilah sedap!...
kalau hotel 5 bintang!!...
ok lah...aku rasa perut aku dah bunyi Kambing lak ni...
tapi kambing sakit!..krot kroot!! je dari tadi..sabar jelah perut ea...
hah! eh2....bulan ni...
ramai lah buat ayat insaf 2 ea dekat twiter tadi...samada diorang betul-betul maksudkan pesanan insaf tu atau saje nak menunjuk baik..itu tak tahulah ...hanya Allah saja yang tahu...
tapi entah lah..dari kata-kata ayat diorang.....yang aku rasa # separuh tu copy paste je dari internet...
*wah..sempat lagi mengutuk.....tentang ayat-ayat bulan Ramadhan ni...aku rasa macam nak insaf lak....
dan rasa takut pun ada bila diungkit tentang Zaman Pengakhiran atau Dunia Akhirat...
rasa macam aku dah banyak buat salah dekat Tuhan..
Ya Allah Kau ampunilah segala-gala dosa-dosa ku..
dan janganlah Kau seksa ibubapaku di akhirat kelak..
Kau ampunilah dosa-dosa diorang 
amin...

Lagi satu kan..aku tak tahu kenapa aku mengalirkan air mata bila aku dengar orang berzikir tadi.. :'(
dan dekat twitter sempat lagi aku...
ambik ayat ni..

dan dekat fb jugak..





Older Post | Newer Post