Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


hari sukan - Day 1



dengar pasal sukan terus aku buat muka cemberut...
tapi nak buat macam mana Rumah Sukan aku tak ada atlet..
mengharapkan Ziehah,Ina, Alya dengan aku jelah ...
hmm...ok...untuk hari sukan hari ni...
aku telah dipilih dengan secara rasmi menjadi atlet bagi acara  400 meter dan 1500 meter..
ok...mula-mula tu aku memang rasa berdebar sangat...
yelahkan...mula-mula dah acara 400 meter...
mana tak perasaan debarnya datang...hihi...
 sedih weh....acara 400 meter aku tak menang..setakat dapat nombor 5 je...
tapi adaltlah kan..menang kalah tu...
janji rumah aku ada wakil dan ada mata...
tapi dah boleh mengubat hati ku yang kecewa ni...
dapat nombor 3 dalam acara 1500 m pun tak pelah...
tapi yang tak bestnya...
kenapa aku sorang je wakil bagi acara 1500m tu??
kenapa diorang harus menekankan perasaan aku  dengan berusaha mnedapatkan emas...
kenapa ???
kenapa Kategori Perempuan A...aku sorang je ...weh! sedih lah...
at least ada jugak backup aku..nak dapatkan mata...
dan kenapa aku bodoh sangat ambil acara 400 meter sedangkan aku boleh masuk acara 
800 meter berbanding 400 meter...
hmm...kenapa??
eh! tapi tak boleh jugak....takut nantiu lepas lari acara 800 meter kena lari 1500 meter...
amboi!!...tak ke 'pancit' aku dibuatnya,...
itu pun acara 1500 meter tadi...mujurlah atlet rumah sukan Skyhawk (biru)...
iaitu WIda...dah 'pancit' tengah-tengah jalan...nasib baik dapat pintas dia...
kalau tak...naya aku nak mengejar dia...dia kalau tak 'pancit' dapatlah kot nombor 3 tu...
tapi syukurlah pada Tuhan kerana bagi aku peluang bawa pulang pingat Hari Sukan hari Ahad nanti...
hari Ahad nanti aku ada acara 4x400 meter pulak...
woh!! mampus aku nak menangkan acara tu...
aku pun nak kena fikir dua kali..nak tarik diri ke..
ke ambil je acara tu... larat ke aku ???
hm...entahlah...
doakan kejayaan aku ea???
harap-harap dapatlah ,menang jugak acara tu...hmm...

ok lah....
aku nak sambung kerja...
oh! seperti seruan kerajaan..


'MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA'

bubye blog..



Older Post | Newer Post