Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Hari Sukan-Tamat








yeay! yeyeh!!..
akhirnya tamat sudah Hari Sukan Sekolah aku...
haha...
ko nak tahu tak....bertapa gugup nya..
berdebarnya hati aku masa nak lari bagi acara 4x400 meter taw...
bukan apa...
aku dah lama tak lari...
tengok masa aku lari 400 meter masa hari jumaat tu pun....
aku dapat nombor 5... 

aku takut je nanti kot2...aku tak boleh kejar ke pesaing rumah sukan yang lain...
hmm....dengan bantuan kawan aku yang beria-ria bagi aku semangat sebab kitorang kan ada 4 orang jadi....masing-masing saling bantu membantu antara satu sama lain...
woh!!.......aku makin bersemangat hehe....
tapi...bila tengok sorang kakak ni nama dia Parcilia Wei Ong Chong...yang ketinggian nya lebih kurang 159cm....woh! tinggi tu...berketurunan cina...membuatkan aku rasa gugup sebab dia dah lah atlet Daerah sekolah Pandan ...
hari tu pun dia dapat emas dalam 400 m dan 1500 meter...
jadi ramai lah kawan aku yang takut nak bersaing dengan dia...huhu..
tapi tak pe!! lupakan pasal tadi...
lepas aku dah lega lari 4x400 m tadi...aku dapat tempat ke-2...
ok lah kan..dapat Pingat perak..campur pingat Gangsa yang aku menang dalam 1500 meter hari tu...

dan aku rasa nak bangga lagi..rumah aku Rumah Hornet ( merah)....dapat juara keseluruhan untuk kejohanan sukan kali ini...mana tak nya...
kebnyakkan atlet rumah sukan aku..dapat tempat ke-1 atau ke-2...tak 2..1 lah kan...
memng jarang lah dapat tempat ke- 3..hehehe (*riak nya aku ni)...
lagi satu...perbarisan rumah kitorang dapat tempat ke-2...
ok lah tu..syukurlah...








dan yang tak bestnya....
awal pagi tadi....
unit Uniform aku...iaitu renjer puteri...
hanya ada 7 orang termasuk aku....
yang  lain tak datang dan lesap ntah ke mana..
weh! sedih aku...
tapi tapelah...
syukurlah aku dapat menjayakan majlis itu tanpa ada masalah...
ok...
that's for all...
bubye my blog! ...
sayang awak!!.. x







ceceh!!!..tiba-tiba selit gambar Nicol Andavid lak...hehe

aku bayangkan dalam gambar tu diri aku hehe...




Older Post | Newer Post