Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


heishy...jealous aku





tadi kan...lepas aku main twitter..
terjah bloh hazwan jap.......
baca entry dye...yang ni...

BLOG HAZWAN HAIRY DLM MAJALAH INTREND JULAI...

wah...cayalah ko...
even aku tak knal ko...
tapi tengok entry ko..ayat power2...
sebab ko kan suka blogging..
aku ni jarang update blog..
sebab aku taktahu nak update ape..
blogwalking jelah kerja aku....
*ok...banyak merepek lah ko ni..
hah...lepas baca entry dye yang tu...
wah timbullah perasaan jealous di hati ku ini....
sebab blog dia masuk...??
blog aku??
haisy..sapalah yang nak masukkan blog aku ni...cerita aku pun tak berapa best....
buktinya...
aku ambil gambar dia..
ok...sorry ea Hazwan...aku bukan nak ciplak hasil karya gambar ko tu...
hehehe...
cuma pinjam je...
hehe


ok..nampaknya..entry dia telah bagi aku semangat untuk berblogging!!..
hahaha..dah2 aku tak mahu jealous dah..
aku cuma nak ucapkan tahniah je...  





Older Post | Newer Post