Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


maapkan kami cikgu




huhu....first time..
aku tengok cikgu Ali iaitu Cikgu Akaun kami marah gila-gila...
sampaikan dia hampir-hampir nak jatuh sakit...
aku tengok cikgu Ali tu pun macam tak sihat je....
mungkin kerana dia terlalu marahkan kami ( bagi yang tak datang kelas akaun semalam)
dia datang juga....dan tadi dekat kelas akaun..dia dah marah kami macam-macam....
dia cakap....dia tak kisah kalau kami nak datang ke tak nak...
tapi perkara yang paling dia marah dan mencabar dia ialah....
perkara yang dibawa ke facebook....
macam status dekat group kami yang berbunyi...
"sapa yang datang tadi??"
dan " berapa orang datang hari ni??"
oleh sapa-sapa entah yang buat status macam tu....sampaikan cikgu Ali baca...dan cikgu Ali marah kami habis-habis...
huhuhu..bila diingatkan perkara tadi...aku macam nak nangis je sebab aku takut tengo cikgu Ali marah macam singa....
yela....aku pun salah...sebab aku tak datang kelas akaun dia semalam..
ialah mana tak nya...cikgu Ali kata dia buat kelas dari pukul 8 sampai pukul 3...
aku memang nak datang tapi hari Ahad tu....
aku ada acara sukan..jadi kaki aku sakit lah..tak dapat nak gerak dari katil..sebab kaki aku kejang...huhuhu....   

ok lah cikgu....saya faham cikgu marah kami  ada sebab...
dan ia memng salah kami sebab takdatang kelas akaun kami semalam...
maapkan juga pada orang yang buat status dekat facebook dekat kami tu...
yang sudah tu sudah la ea cikgu ea....
ni hah....air saya bagi dekat cikgu untuk bagi tenangkan hati cikgu...

bubye blog... 


Older Post | Newer Post