Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


menari







yuhuu..blog..kita sedang belajar menari nie..
bersama siapa??
bersama afifah la..
kawan kita Afifah memang gila anime pun....dan kita sama minat aw..
aku suka anime jugak tapi tak delah gila macam kawan kita afifah tu..
sekarang ni pon aku ada dekat rumah afifah tengah beajar menari..
dan aku harap lepas SPM aku dapat pergi cosplay dekat KL tu...
huhu...aku pasti akan pergi! yeah!...
dan aku nak ucapkan Kamsamida Kanna Chan ( afiifah)..
for teaching me dance!!!..


yeh!..aku dah pandai menari dah...hahaha..
just kidding! =) 



Older Post | Newer Post