Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Mind Mapping



ok...sebelum tu kan...
aku nak cerita lu..pasal aku dekat sekolah ni awal-awl pagi dah kena berkawad dekat padang...
untuk perbarisan sukan punya pasal...
seriously...aku tak tahu pun ada reasel waktu...
dengan pakai baju sekolah nya lagi..haha
malu gile lah...
nasib baik Unit aku...
semuanya pakai baju sekolah..sebab diorang ingatkan diorang tak nak join termasuk aku sekali..hahaha
yela..aku kan ketua kawad...kalau aku nak lari daripada join perbarisan...anak-anak buah aku pun sekali lah nak join lari...
tapi tak dapat jugak...haha.sebab cikgu pasti akan dapat tangkap punya...huhu...


ok..lepas...perbarisan tu...aku pergi lah cari Fie and The geng...nak mintak kunci kelas...sebab kelas kunci
cari kemain cari sampai tawaf habis satu sekolah...tetap tak jumpa jugak..huhu sedih!..
duit aku dah lah tertinggal dekat dalam kelas! sedih rasa!...
nasib bek jumpa Alya...
pinjam duit dia kejap..
hahaha...* malunya..

jumpa Zeha..rupanya Fie And The Gang...dekat Dewan...
*o..yerk?? aku lupa...aku tak cari dekat Dewan lagi...
tapi malas lah....
alang-alang dah ada duit...
beli lah burger..sebab masa rehat nak habis...huhu...
lepas rehat...ada sesi ceramah...
ceramah pe?? Ceramah pasal Mind Mapping...
woh!!..best wei....dapat jugak ilmu aku hari ni...
walaupun pagi tadi aku tak belajar..
sebab aku sibuk..dekat padang...

ceramah tu dibawakan oleh Miss Joy...
dia sangat baik....orang nya berketurunan cina..dan dah berumur lah sikit...
nak tahu tak...dia dah jumpa tuan punya idea yang cipta kan Mind Mapping tu...
nama menda ntah...lupa dah...

ok..yang ni mind mapping bagi orang yang otaknya bercelaru..tapi kreatif lah jugak..




yang ni..fikiran yang tak bercelaru..tapi tak kreatif!!
aku punya lah tu..

ok..sorry ea..gambar aku lari sikit..


ok lah blog...bubye blog...love you!!..hahahah.
*sewel!


LOts of Love..






Older Post | Newer Post