Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


NETBOOK 1 Malaysia






ok..." untunglah korang dapat netbook"
ayat yang tu keluar bila tahu nama aku tak terpilih...
aku memang dah tahu awal-awal dah...
cuma...mahu kepastian lagi je...( ceh! ayat...nak  jugak tu)
sebenarnya aku redha je..cuma kadang-kadang je aku jelaous sikit..
sikit jelah!...( ok! seriously...aku jeles!!) =-=
tapi tak a pe..aku redha je...
aku cuma pelik...
kenapa kawan aku iaitu..Lailatul Hajar
tak dapat netbook?? padahal  dia anak yatim..patutnya dapat...
hurm...kesian dia kan.......tapi..yang aku tak boleh bla je...
si Afifah ( k)..tu tak habis-habis tunjukkan sikap kepuasan dia tu dengan komen tu--komen ni dekat cikgu lah..
contohnya " mana aci cikgu...orang yang dah ada laptop tu pun dapat gak netbook"
cikgu SN aku ( a.k.a Guru kelas aku)
cakap" sabar jelah dah bukan rezeki awak..."
haha...kesian dia...dia pun tak dapat...aku termasuk Syafiqah...memang tak dapat;lah Netbook tu...
sebab gaji mak ayah kitorang tidak menapati syarat-syarat Netbook 1 Malaysia tu..
( dengan erti kata lain 'Kaya')
hahaha,....lagi satu Kahirul Azhar tu...tak dapat jugak padahal dia pun layak gak dapat...
tapi nak buat macamana...
dah rezeki diorang.....kita yang tak dapat cuma perlu pasrah je....
tak perlulah nak memanjang kan hal ni...
yang penting sekarang ni penting kan SPM tu je...
itu yang lebih penting...kalau aku cemerlang..macam-macam hadiah yang aku dapat Kerajaan bagi nanti...lagipun kalau aku dapat pun...aku mesti berlagak lah tu..sebab aku dah ada Laptop..kalau ada netbook tu..confirm aku tak belajar nanti..haha


oh! netbook..kau bukan untukku..

lagi satu aku nak tanya...
patut ke Kerajaan bagi Netbook ni kepada para pelajar sekolah Rendah dan sekolah menengah???

sila berikan pandangan anda.....
 


Older Post | Newer Post