Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


warna kegemaran aku


hei2....korang nak tahu tak...
aku suka macam-macam warna..
kecuali Pink ok...
aku tak suka pink...
tapi kenapa aku kadang-kadang dapat barang-barang warna pink ea??
kadang-kadang pun kan...
mak aku suka belikan aku warna baju warna pink...
tapi nak tak nak terima jelah...kang tak terima kang..mak aku kecik hati lak...
hehe...
aku tak suka warna Kelabu jugak...tapi ....
warna tu jarang mucul dalam hidup aku...haha..(kecuali taik kita kan?? hahaha..eh! yeke?? taik kita warna kelabu ke?? hahah..dah2 lah..)
sebab  barang-barang aku kebanyakkan nya warna...oren, hijau, dan hitam...oh! merah pun sama...


haha..ok...hari Sabtu lepas..aku ada shopping dengan mak aku...
beli baju raya untuk adik dan mak aku....
haha..best....hihi....
macam-macam aku nak...tapi kebanykkan baju yang aku pilih tu mahal lah. jugak...
tapi aku beli yang murah je...
nanti mak aku bebel pulak..hehe...


ok itu je....
oh! yeh! sebelum aku lupa follow lah officially my twitter..
dijamin follow twitter anda balik..hehe



klik pada button twitter sebelah sidebar tu ea.. thanks.. :)




Older Post | Newer Post