Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


♥♥Selamat Menyambut Hari Raya Maap Zahir dan Batin ♥♥♥♥

Harum Aidilfitri tercium sudah,
Salah dan khilaf mohon dimaafkan,
Makan roti sambil berlari,
Bersihkan hati sucikan diri,
Biarpun ketibaan Aidilfitri ade 3 ari lagi,

Mohon maaf setulus hati........

^_^ SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ^_^
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Hai blog!
apa khabar???lama dah tak dengar cerita dekat blog aku ni...
dan tak lupa jugak kepada para pengunjung yang mengunjung blog aku...
aku nak ambik kesempatan buat hari ni...masa ini...saat ini..detik ini...
aku nak ucapkan berbanyak banyak mintak maap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kalau aku ada buat salah dekat mana2 blog yang aku lawat tu...tak lupa juga dekat kawan aku...adik beradik aku dan yang  paling tersayang....mak ayah aku!!...
abah! mak!!....angah tahu angah ada banyak buat salah dekat mak ayah...
mak dengan ayah maapkan angah ea....??
dekat kawan-kawan aku..dekat sekolah tu..ataupun dekat FB dekat Twitter ke..
maapkan aku ea kalau aku ada banyak buat salah dekat korang eh??
terutama sekali kawan-kawan dekat twitter tu yang aku ada kutuk mengutuk ke..
hehehe..maapkan aku ea...
sesungguhnya aku memang insan yang lemah, tak lari dari kesilapan..
jadi ..
Selamat Menyambut Hari Raya Maap Zahir dan Batin  

oh! yeah!...lupa lak nak bagitahu...
aku tak lama lagi nak menghadapi peperiksaan yang penting dalam hidup aku dan masa depan aku..
jadi tolong ea kawan-kawan doakan aku untuk berubah cepat supaya tak menyesal di kemudian hari sebelum tibanya saat peperiksaan tu..
tahun ni bukan tahun raya buat aku..tapi takpa...tahun ni je kot tak raya...jadi....tak kisah lah..
raya tiap-tiap tahun sambut tapi Exam SPM ni..sekali seumur hidup!...
jadi..lepas raya je..ada Percubaan SPM jadi doakan saya dapat hadapinya dengan tenang eh??
tak lupa jugak buat kawan-kawan saya...
jangan lupa study!...jangan asyik ingat raya je...hehehe..
ok korang! tata!! (^_^) 





Older Post | Newer Post