Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


no topic....or no nothing i want to story about
 
 
hey2 jap2..nak masuk muka aku jap sebelum aku berceloteh dekat blog nie..
 hahaha..ok tak aku edit??

ok..setelah sekian lamanya aku tak datang melawat blog aku...
dan setelah sekian lamanya aku tak online...
cuma online twitter je..
tu pon melalui phone....hiohoho...
do you see my topic about???
see??? look at  my topic....
do you understand.... no??
oh...hell no baybeh!!...because i dont started my story yet...( ha3..bebel Bi jap..i dont know what i talking about..ha3..)

( cakap Bm balik)....ok! sebenarnya....bila dah lama tak online....otak ku dah berkarat nak update pasal apa...
sebab tu aku letak tajuk...'no topic....or no nothing i want to story about'
ha3....sebab tu tanpa arah atau tujuan....aku main taip je apa yang terlintas di fikiran.....
mana perkataan "Shit2 " sikit..aku takkan taip...sebab mood aku sekrang dalam 50% marah 50% baik je....
sebab tu sambil2 tu aku online twitter...sama dekat twitter jugak..aku bebel  ntah pape dekat twitter.. aku...
hey! aku nak cerita pasal pe ni ha??? sekejap aku ngarut...sekejap masuk bab twitter ni lah...
sekejap...Facebook...
eh! pasal Fb ni kan..( hah! dah masuk bab Fb lak)...
aku memang online Fb tapi kalau orang banyak2 Add aku tu...aku jadi malas nak approve...
aku bila onlene Fb je....aku update status aku pastu main Like2...pastu offline..senang je kang..
friend request aku tu...aku biar bersawang gitu je..hahaha...

ok bab Najwa Latif...lak..tadi aku tengok lifeshow dia...hurm..Najwa latif pun sama jugak seperti remaja yang lain....ada perangai manja dia...perangai nagde2 dia....kandang2 tu aku suka tengok...dia gaduh dengan kakak dia.. Ika latif..hahaha2..sweet jugak..gaduh2 manja camtu...
hurmm kan best aku ada kakak tapi malangnya aku cuma ada adik laki aku dengan abang aku je...
no sister only Brothers...

hahaa...ok lah its time to Log off...
bubye Blog and Bubye Twitter hahhaa..
eh2..to all my blogwalking...
follow my twitter ea?? hahaha..
if you follow me...i follow you back! 


p/s: hey2 sapa suka Najwa Latif?? and sapa suka kucing aku?? haha3..
cuba komen...

Najwa Latif

My cat



Older Post | Newer Post