Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


handphone....kena rampas..


haish...malang berganda2....
sudahlah aku demam masa tu...
my parents lak tak tahu perasan aku macamana masa tu...
ditambah lagi kena bebelan diorang yang super kelajuan meteor tu yang menjengah dekat telinga ku...
sebab pe handphone aku kena rampas??? sebab diorang fikir aku leka main mesej dengan pakwe aku...??
hey!! no way!...aku tak mesej dengan pakwelah...
aku cuma online twitter..je..
sebab masa tu aku bertuah lah kan dapat seminggu free Internet daripada maxis...
so aku gunakanlah dengan sebaik mungkin...
tapi diorang tu je yang tak paham fikir aku main mesej dengan pakwe aku lak..
aku mana ada mesej dengan pakwe aku masa tu...
pakwe pun tak ada apatah lagi nak mesej lama2 dengan orang...
tapi terima jelah hakikat yang aku kena tahan main Handphone sebab SPM aku makin dekat dan dia takut aku leka dengan Handphone tu je...
huish..tapi nasib baiklah dia tak rampas lama2...sebab mak aku bagi jugak aku main handphone masa hujung minggu je...
so..bubye may beauty handphone...
ambik lah mak ketiga-tiga phone aku ni..
termasuk simcardku....
oh yeh...nak baca mesej?? bacalah takde pape rahsia pun... =P



Older Post | Newer Post