Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


SPM is around the corner....and i waaaaaayyyyyyyyyyyyy to reeeeeeeelaxxxxxx!!!
first at all...


aku nak cakap......bilalah!!! aku nak cepat habis sekolah ni!!! >,<
 nak ngadap buku pun....
dah berzilion times!!! aku asyik buka buku yang sama dan buat latihan yang aku rasakan adakala susah dan senang..tapi memboringkan!!!....
terutamanya Addmath!!..
bilalah otak aku boleh pandai macam otak Staright 'A's macam Hidayah dan
Lee Moi Ging tu...Moi Ging perempuan ea...

Secondly!!!....
bila lah aku nak berubah ni!!!....


tolonglah aku wei..sedarkan diri...
otak kemlasan aku ni dah tahap kritikal ni....
aku ngaku yang aku bukan nak kata bodoh lah....tapi sikit kurang pandai...
kalau ikut % 40% Pandai 60% Malas...hehehehe...
ye weh....aku ngaku yang periksa Percu\baan aku ni...jatuh...
tapi Gred aku naik lak ea?? eh pelik!!...
semalam ada Seminar Spm anjuran Kelab TAHA...
dan aku nampak banyak gila budak gedik daripada kalangan perempuan dan adakalanya lelaki...
hehehe...aku jeles sebenarnya ..diorang cerdik dan berasal dari sekolah...SBP...
SEKOLAH BERASMARA PENUH a.k.a  SEKOLAH BERASMARA PUIH!!...
hahahahaha...ok! my bad!!..jahat aku ni..ngata sekolah orang....
(kutuk diri sendiri lah bagus kan..)...hahaha...
ok...berbalik pada topi Seminar SPM tadi...
aku cuma nak komen...
penceramah Math tu....terlalu...cepat sangatlah mengajar....dan dia ajar robot bukannya Manusia....
ramai kawan2 aku komplen pasal pengajar Math tadi....Too Fast and Furios....apabila ajar Math dekat pelajar semua....tapi biasalah kan..budak MRSM banyak dapat hadiah...sebab jawab soalan pengajar tu dengan betul....dan sekolah kitorang cuma seorang saje manusia yang dapat hadiah daripada Pengajar tu...sebab jawapan dia senang je....hohoho...
dan aku yang tak boleh blah je....ayat dia yang ni..." bukan Cikgu yang lambat...tapi korang yang lambat!!!"
grrr.....rasa nak curah sebaldi Larva Gunung Berapi je... (-..-*) 

lastly.....

KETAGIHAN FACEBOOK DAN TWITTER...

ha..yang ni memng gila2 aku nak elakkan daripada ketagih tapi....
tak boleh..!!! sebab ia macam sebahagian dalam hidupku...ceewahh!!!...(ayat Kuno)
tapi nak korbankannya...
ibarat nak kelurkan jantung dari badan sendiri dengan tangan kita, kita masih bernafas.. (-..-)
ayoooo!!!! parok!!....
huhu.....cuma mak ayah Pesan...
nak dekat SPM ni..
 1.JANGAN LUPA BERDOA PADA TUHAN...
2.SOLAT WAJIB JANGAN TINGGAL!!!
3.BUAT BANYAK SOLAT TAHAJJUD DAN SOLAT SUNAT HAJAT
3. BACA BANYAK@ AL_QUJRAN DAN YASIN...
4.MINTAK AMPUN DAN RESTU DARIPADA IBUBAPA SEBELUM BELAJAR,...
5.SEBELUM BERSOLAT BUATLAH SOLAT TAUBAT LAH DULU KAN...
wah!!..cukup syarat mak aku bagi tuh..macam  rukun ISLAM tu....
dan yang penting...jangan kumpul dosan dan musuh...
danm jangan cepat marah ibubapa atau guru...atau rakan,dan oran g sekeliling...nanti ilmu tak berkat!!
ingat ea..wahaai diri...................


 p/s: aku baru lepas tengok cerita Cinta Vlog
dan separuh cerita tu...fikiran aku dah separuh berangan dah....(-,-)



Older Post | Newer Post