Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


yehheehehehe....SPM dah habis..

yeeehhhahahaha..
SPM dah habis.......
dan tamat  pada hari Rabu...28.11.2012...
subjek terkahir iaitu Akaun.....
dan saya ingin melompat setiinggi-tinggi gunung berapi...
yeeeehoooo.....!~!!!
 
hahahaha.....
gambar itu cuma hiasan sahaja...tak ada kena mengena dengan hidup ataupun yang telah mati...
dan rasa tenang je....sebab TAKYAH NAK MENGADAP BUKU DAH!!..
tu lah yang best....
dan masa terakhir aku dekat sekolah kelmarin tu...
aku ada terfikir jugak...mesti aku rindu dekat sekolah nanti...
rindu cikgu...dan jugak rindu....kena marah dengan cikgu dan....rindu kawan-kawan...
aku adqa jugak terfikir... hala tuju aku nak pergi mana pulak ni...
dan....aku nakbuat apa sementara tengah cuti sekolah ni.....???
kerja?? aku pun tengah fikirkan....nak kerja part time apa... (-_-')
dan hanya aku hanyalah..
 
hahaha gurau je..
hmmm....takpelah yang tu aku fikirkan kemudian...
buat masa sekarang aku nak enjoy!!!!.....hahahaha
happy je rasa dah habis SPM ni (^_^)...
 Peace!!!..senyum sepuas puasnya....
Enjoy enjoy!!!!!....

p/s: bagi budak2 yang dah habis SPM....
perkara yang penting sekali....

solat jangan tinggal...
 kenalah doa banyak-banyak...
mudah-mudah Allah s.w.t tolong kita nak dapatkan keputusan SPM yang cemerlang....
dan lagi satu....takkan lah kita dah lupa....bahawa SOLAT ITU TIANG AGAMA..
sekali kita tinggal...dah diibaratkan kita tumbangkan tiang agama kita sendiri....
yang kedua...
 jaga diri tu.....nanti kalau hilang nyawa...
macamana lah korang nak ambil keputusan SPM nanti... ;D

ok lah dah lepas dah ea dekat ko ea blog...
sayang ko blog!

to my parents and my teacher...
thanks a lots...
for brighten my days...



Older Post | Newer Post