Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kenangan Cinta Jarak Jauh

hahaha....sedih pulak rasa bila tengok balik gambar tu..
gambar tu memang kecoh taw dalam Facebook..
sampaikan kawan-kawan semua duk nyakat aku..sweet lah...
ceh2 dah bertunang kawan aku rupanya..hehe..
sebab aku ada buat relation dengan dia iaitu Enganged..hehe..
gatal ark aku ni?? hehehe..
dan lagi satu...
bila aku tengok balik..aku sedih lah...sebab teringat dekat arwah tu...
aku dengar cerita dia dah meninggal 2 tahun lepas?? sakit mende aku tak tahu lah....
tapi masa aku main-main cinta monyet dengan dia...
memang dia sakit pun...puas lah tiap malam aku risaukan..
tapi entahlah aku pun tak tahu kenapa aku boleh 'terkaple'...dengan arwah ni...
dia dah lah duduk Perak...
tapi boleh pulak setia dengan setahu lebih...
dalam-dalam bercinta tu..
sentiasa berharap yang aku dapat berjumpa dengan dia ketika dia masih hidup...
hurmm...tapi impian tu terkubur jugak...
hmmm...aku tak tahulah bila jumpa balik gambar ni dekat Facebook..
aku tiba-tiba teringat dekat dia...huhu...
rindu lak nak dengar pasal dia..huhu...
tapi nasib baik lah..dia tak buang lagi gambar tu....
hmmm...komen-komen tu pun...dia tak buang lagi...
woohhh...adakah dia masih ingati aku walaupun selepas mati???


Older Post | Newer Post