Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Ponteng Kerja
hahhaha..hari ni aku nak chillex nak rehatkan badan yang sengal-sengal ni..
kawan aku yang si Yani pulak..dia offday hari ni...
untunglah dia kan...huhu
tapi betul lah...kalau aku nak pergi Kerja pun..aku mana ada transport..
kalau ada lesen takpe jugak..ni takde..?/
huhu sedih...
nak buat lesen secepat mungkin..tapi..
yalah kan..takde masa yang free untuk aku buat lesen..asyik-asyik kerja..
nak tunggu cuti??
 mana cukup...itupun sehari dalam seminggu...hahaha
dan lagi satu aku pelik ni...
kenpa tiba-tiba aku boleh termimpikan si Zul yang hensem tu??
aik??
aku suka dia ke?? takkk....sebab dia tu aku anggap biasa je..
takdenya aku nak control cun nak usha dia...
biasa je...macam member rapat gitu...
Zul tu dia tak sombong taw..walaupun hensem..dia dengan aku?? ok je..kira boleh lah jadi member je..cuma silapnya aku susah nak lepak dengan dia..sebab dia pemalu atau malas nak...hahaha
tahu-tahu jelah aku kat tempat kerja...suara aku pun dah macam cartoon..kuat pulak...
kadang aku suka jugak buli staf-staf junior ni...contohnya Saudi..Zul..Helena...
hahaha semuanya sebaya aku tahu....hehehe best siot!!
erm....rindu pulak dekat kedai 
hahaha...rindu jugak dekat Aliff benggong..Afif suara yang Lunak...
Akim belagak...dann...belaka staf-staf Nepal tu lah...
ha...dan juga Ganesh yang Comel tu..heheheh

ok la ..aku harap diorang tak rindu aku..aku tak pergi kerja hari ni..
hahaha sabet!


Older Post | Newer Post