Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


sakit jari..huhu
hahahhaha...aku batak ke???
tak kut....tapi member aku yang bengong ni....
sibuk cakap aku batak online...
sakit-sakit pun online...hahahha
giler hah! aku rasa nak lempang dan rasa nak pijak-pijak je diorang tuh!....haha
(kejam lak rasa)
huhu....tapi aku kan dah lama tak onine....sebab aku kan kerja part time sekarang ni...
jadi susah lah aku nak  online.....beberapa hari ni aku rasa macam tak sihat lah..( check dahi)...
ha....aku demam...baru perasan...patut lah aku rasa lain macam je....
rasa pening, loya, nak termuntah semua ada...tapi satu lagi..
waa.....tangan aku sakit lah!..huhu. ;(
tengok ni...
luar nampak ok...tapi di bawah nya...
hahaha...nampak tak bengkak nya..hehehe..
tadi aku pergi klinik...doktor bagi...gila bapak banyak ubat dia bagi..
ubat  tahan sakit lah...ubat bengkak la...Antibiotik lah.,..
ubat benda-benda lah....
dah tu besar-besar pulak ubat dia..ehehe...
aku ni dah lah takut makan ubat..huhu...
ok la...sambung tengok cerita Cinderella Stepsisters..
good nite u all... (^_^)

p/s: aku suka tengok pelakon Heroin yang takde perasaan ni..
ikut watak lah katakan...ish3...
tapi comel....macam aku??? hahahhahhaha ( jangan termuntah lak ea ?? aku tumbuk kang!) ^_^



Older Post | Newer Post