Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Demam rindu....??what the....
sekarang...aku sakit-sakit pun masih l;agi mampu online kan...
hahaha...kuat semangat aku nak online semata-mata nak update blog...
hahaha..ok berbalik pada tajuk asal aku..hahah mengarut je tajuk tu...
aku pun dah kering idea nak letak tajuk pe....sebab biasanya aku update diary aku takdelah sampai nak tajuk bagai..main terjah je...yang pasti segala cerita pahit manis aku sudah tercatat dalam diary aku tu.,..
tapi entah mengapa aku malas dah nak update diary aku sebab..hahah 
aaaaaaaaaakuuuuuuuuuuuu dahhhhhhhhhhhhhhhh lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak buuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat diaryyyyyyyyyyyyyyyy!!!! hahha ( annoying kan kalau baca..tapi suka hati aku lah nak taip macam mana kan??? *buat muka serius*
hah! aku dah melencong jauh dari topik!..
Demam aku bila nak kebas tau...
nak pergi klinik aku malas...
nak pergi keja pun OMG malas...tapi nanti aku rindu budak kerja aku nanti...
maklumlah aku kan nak berhenti tak lama lagi...
aku nak berhenti...


27 Feb ni
tarikh keramat aku berhenti kerja dari Pizza Huts Megamall

erm sedih pulak rasa nak berhenti ni...
erm hari tu Dafi ada tanya aku sebab dia dengar aku nak berhenti kan...
dia tanya aku ayat poyo dia " kalau kau berhenti....aku rindu ko nanti macamna aku nak buat?? weh?? ada cara tak??" * muka aku terus merah..tak sangka crush sanggup cakap gitu kat aku..
tapi aku buat tak tahu je sebab dia kan dah ada awex..jadi aku buat bodoh jela..
tapi yang buat aku tersentapnya..ayat dia yang ni " ain aku suka ko sebenarnya.. tapi aku malu nak cakap" hahaha....aku pandang dia....nak je terkeluar ayat " really? aku pun suka ko gak...?"
tapi tak terkeluar gak sebab tiba-tiba yani menyampuk..."alah! pandailah ko berlakon..kalau ko suka dia takdenya ko berkepit dengan awek ko dekat Pizza ni"
jadi aku pandang dia...aku gelak...aku cakap
" ko ni layak la jadi pelakon utama...aku vote untuk ko *sambil tepuk bahu dia* *terautomatik ok camtu*" tapi diluar nampak cam takdepape tapi dalam hati aku rasa nak menangis je...jadi aku cool down je..aku kena jual mahal dengan dia..aku kan perempuan mana boleh jual murah dengan dia..tapi aku tengok muka dia cam serius je...tapi aku buat bodoh je...
tapi last-last dia cakap "aku memang suka berlakon pun..*gelak besar*" tapi aku diam je dalam hati aku sumpah seranah dia sebab dia sampai hati buat camtu kat aku...

tapi best lah closing dengan dia malam tu..sebab dia je yang banyak tolong aku dekat kitchen pastu kitorang macam rapat je...

but that moment is the happiest in my life..and i will never forget that...!


        tapi mungkin benar baK kata mak aku...ko demam tiba-tiba ni mesti rindukan seseorang kan??


hahaha mungkin ye...atau mungkin tak...
tapi memang semula jadi badan manusia akan sakit sekali sekala ..sebab kita kan tak sempurna??
 tata blog! XOXO




Older Post | Newer Post