Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


OMG!!!! awalnya bangun
 
hoi!!!!!!! ngantuk weh!!! aku pagi ni bangun pukul 7.45..
entah kenapa aku uzur pun boleh bangun awal...padahal kan aku semalam tidur punya lah lambat sebab layan cerita anime best ni...
ok gambar dia tak berapa nak clear sangat..tapi takpelah! sape cara...!!
ok berbalik pasal tadi...aku peliklah kenapa tiba-tiba boleh bangun awal..
padahal semalam aku tidur pukul 3 pagi...ha...lewat kan!
but its good for me!..hari-hari bangun awal mestilah dikatakan anak dara kan!! hahaha..
heish! selama ni aku anak bukan anak dara ke? HAHAHAHAHAHA (gelak poyo!)

ok....aku fikir balik...
mungkin aku semangat nak pergi kerja sebab tu otak aku dah set bangun awal hari ni ...
argh!! ini semua mengarut!!...
INI SEMUA POYO!!! !!! ( ayat trending twitter)
POYO POYO POYO JE....hahahaahlakalakalaka
k bye!

 
 



Older Post | Newer Post