Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Pagi-pagi da bikin wa Panas!!
haish! aku paling pantang...
kalau ada orang datang rumah aku pagi-pagi buta..
semata-mata nak main Ps2 dekat rumah aku...
ni semua..sapa lagi...
adik-adik kawan aku lah yang rajin sangat bertandang datang rumah aku!!..
bukan aku tak bagi...
sekali sekala boleh lah...
tapi jangan lah hari-hari..
kadang aku pun malu gak sebab kadang-kadang aku tidur dekat ruang tamu...
sebab dekat ruang tamu sejuk berbanding dalam bilik aku...
tapi time tu....aku dengan pakai seluar 3 suku nya...
tiba-tiba...
member adik aku masuk!!..
pergh!!! malu giler weh!!!...
aku dengan muka hodoh macam tapir nya...
baru bangun tidur...
cepat-cepat lah aku lari masuk bilik..sebab malu dengan member-member adik aku yang datang rumah aku..
huhu...wahhhhhhhhhhhh!!! Mommy!!malu lah!!
hmmm kan bagus kalau muka aku secomel kucing ni...
takde lah aku malu nak tunjukkan muka aku yang comel ni..
hahahaha


Older Post | Newer Post