Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Kerja Baru..Crush Baru lah!! hahaha
hai blog! sorrylah aku lama dah tak update kau..
yelah kau tahu kan aku sekarang ni tak lah sampai nak dikatakan gila kerja ataupun orang Mat Salleh panggil pe??Workaholic?? emm ntah lah...setahu aku..
aku baca buku novel bi tu yang Sophie Kingsella punya...betullah kot..
hmm...cerita kepada permulaan aku adalah tentang Kerja Baru...
Kerja baru?? 
Yeay!!! aku dah dapat kerja baru...pap pap...!! 
*orang yang baca entry ni pun kena lah tepuk jugak ea..
kalau tak Naik Hantu aku...Hahaha 
 (baru hantu belum lagi Setan ea)..haha aku dapat kerja dekat Pizza Hut dekat Megamall ...
humm naik jemulah aku makan piza ea..
ok...bwek!! aku rasa tentang cerita kerja baru tu...hmmm.dah basi!!..
ok bukak cerita lain pulak...
ok ni tentang...budak-budak dekat tempat kerja aku...
semuanya aku suka lah sporting!!...
pelawak gila-gila babun setan babi pun adalah yang seangkatan dengannya lah!....
diorang semua memang satu kepala lah dengan aku..hehe..
dan aku ada 3 'crush' ( orang yang aku suka lah)
1. Dafi..
ni ha...gambar dia aku tangkap curi-curi..
hahahha boleh dikira Stalker pulak kan tapi ADA AKU KISAH!!
2. Mat leh
tapi Mat Leh dah berhenti dah...aku tak tahu pun...
aku tahu pun masa 2 hari selepas last aku jumpa dia dekat Pizza hari tu...
tapi dia tak cakap pun dekat aku dia dah berhenti...huhu sedih!
gambar? forget it! tengok muka dia pun aku dah menyampah sebab aku selalu gaduh dengan dia..
tapi gaduh-gaduh pun aku tetap baik dengan dia..hehe
3. Azan..
tentang azan aku suka ialah muka dia yang comel dan dia suka toilong aku tak kira susah atau senang..
lebih senang cerita..kerja aku yang senang atau susah pun dia tetap nak tolong aku..hihi suka lah aku!..
tapi malangnya gambar dia tak dapat aku nak tangkap sebab dia pemalu orangnya..

ok lah bubye..
last picture...
ni aku dengan Yani senget!
eh2...ada lagi...heheh
ni aku...

haish! tempat setan tu pun tempat THE BEST SHOT JUGAK untuk koya sekejap..


ok sayonara!!




Older Post | Newer Post