Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


WHAT A BEST MOMENT
yesterday the most best moment in my life..
hahaha tahu kenapa? sebab..
semalam aku lepak dengan 'Crush' aku..heheeh
Dafi namanya...hehe...
best makin lama dah kerja dengan dia...
dia makin sporting nak bertegur dengan...kalau tak masa mula-mula aku masuk tu..
dia buat sombong dia...
tapi kawan aku cakap..
"alah orang dah ada awek da kan..
mana nak bertegur..."
tapi aku peduli hape! dia ada awek ke tak...aku tak ambil port..
yang aku tahu aku cuma suka kawan dia dan bukan nak melebih-lebih...walaupun aku anggap dia macam "crush" aku...hehehe
dulu aku selalu puji dia hensem..sebab senyuman dia yang menawan tu..
tapi bila dah hari-hari tengok...alah! macam biasa je muka dia..
hehehe....tapi yang aku syoknya..semua budak-budak lelaki kat tempat aku..
semuanya aku kacip...
tak ada yang sombong dengan aku....ramai yang suka gurau dengan aku..
aku pun suka jugak gura-gurau dengan diorang...
tapi kan...aku sedih lah semalam aku dengar Kechek cakap dia nak berhenti..huhu..
Kechek tu dah la macam kembar aku...
kalau dia berhenti....sunyi lah aku...
hmmm...pasal Kechek!...
aku nak cakap sikit pasal dia...serba-serbi tentang dia...

Kechek
nama: Muhd Bakhtiar
umur: 20 tahun..
tinggi: 160 cm...( kecik je sama dengan aku)
hobi: suka makan..( sama macam aku)
perangai positif dia: suka buat muka comel,tak suka marah orang,rajin, tak suka bergosip, suka buat lawak...dan suka manjakan diri macam Baby...hahahaha dah lah badan macam budak-budak comel lah 
perangai negatif: suka merajuk kalau dah buat dia terasa...( choi kalau dia dah merajuk susah nak pujuk weh! tunggu lah beberapa jam kalau nak dia elok)




hahaha..itulah serba serbi tentang dia yang aku ceritakan...
jadi...kalau nak cerita melebih-lebih lagi..
aku tak ada masa dah ni...
aku dah kena masuk kerja...
ok lah..bubye blog! 



Older Post | Newer Post