Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Keputusan SPM dah keluar!
yesterday...oh my oh my...
tidur tak lena...mimpi pun ngeri...
mandi pun tak basah...makan tak selera...
muka pun dah serupa macam zombie..
mata bengkak macam panda..gara-gara tak cukup tidur..hurm..
aku dah serupa macam bercinta lak...hahah  :0
tapi tu lah yang aku tak tenang beberapa hari ni semenjak keputusan SPM dah keluar hari semalam
ah ye...aku lupa...
aku buat malu je semalam dekat sekolah...
kawan-kawan perempuan aku semua dah sepakat nak pakai baju kurung...termasuk aku lah..
tapi entah macam mana disebabkan otak aku biul semalam..
aku pakai lah baju T-shirt lengan panjang sama seluar jeans....dan sarung selipar...
giler! sempoi giler kan?? haha..
bila aku masuk je dewan...member-member aku semua sibuk berpusu-pusu terjah kaunter 
nak ambil keputusan kelas aku...aku tiba lewat sikit masa tu sebab haha...ikutkan hati 
aku nak pergi dalam tengah hari..tapi bila fikir balik...baik pergi cepat takut tak jumpa cikgu... 
jadi aku pergi lah awal sikit..tapi tak awal mana pun...
ok berbalik pasal situasi dewan tadi...
bila aku sampai je kaunter kelas aku tu...
semua senyap terlopong tengok baju aku...
nak kata bogel tak jugak kan..sebab aku pakai baju..
jadi aku tengok balik...heheh...sorry kawan aku lupa nak pakai baju kurung...macam yang aku janjikan...hhehee..
aku pun duk sengih jela...heheeh...cikgu pun pandang pelik je...pastu senyum.. :)
aku lak macam malu lah gak..sebab aku macam pakai baju pergi pasar..hahah
tapi siapa peduli kan...janji aku datang nak ambil kepautusan SPM aku...
bila dah nampak je nama aku...aku berdoa banyak-banyak dalam hati...
aku taku-takut je nak ambik keputusan aku...huhu
tapi bila dah sampai dekat tangan aku...
alhamdullillah...lulus jugak semua...
dan ok la jugak  adalah jugak A nya...hehe


happy aku!

dan mak ayah aku gembira lah jugak..walaupun keputusan aku tak seberapa... hehe
tapi aku janji lepas ni kalau dapat  sambung belajar mana-mana..
aku nak yang terbaik belajar bersungguh..
ok la setakat itu sahaja...tata blog! xoxo




ops!! sorry ea blog aku dah lama tak update blog...sebab malas! hahaha 


hahaha this is not me 



Older Post | Newer Post