Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


arose from frustration (bangkit dari kekecewaan)
holla!!...
sorry my dear readers...eh? ada ke orang baca blog aku...
ok...biarlah...papejelah...aku nak teruskan cerita baru aku..
ok...sekarang ni....aku sedang belajar...dekat mana? kalau aku cakap Form 6..mesti korang gelak kan...
mesti ada yang berkata..."Form 6? eleh tak guna dapat banyak A..masuk form 6 je...apa barang jadi budak sekolah balik..." " form 6? hahaha aku lebih rela masuk kolej swasta atau U daripada jadi budak sekolah balik" ....
haa..mesti ramai yang berpfikiran remeh temeh tentang form 6 kan...hurm...
sebab pe? 
2 sebab:
1. bosan sekolah yang sama
2. tak nak pakai  baju sekolah da...( nak gaya baju bebas lah katakan)..
ok..mula-mula aku memang terfikir masa aku tengah kerja aku memang berhasrat tak nak masuk form 6..tapi makin lama fikir...aku malas nak panjangkan masa study lama2...
kalau aku gatal...lama dah aku kahwin sekarang..
cuma calon je takde..hahha
.now...bagi aku...
form 6 adalah yang "terbest" dalam sejarah hidup aku...
yelah...
3 penggal...
3 kali STPM...
3 kali nak perah otak sampai nak temuntah-muntah...
dan first penggal kena score pointer tinggi...
itu semua memang 'best' kan seksa otak -_-

tapi kawan2 aku...semua baik2..comel2...suka loyar buruk..lawak basi...dan pelbagai lagi karenah gila...
membuatkan aku tak kering gusi nak gelak.... hahah :D
aku harap jalan yang aku pilih dan semestinya Tuhan dah tentukan jalan ni yang aku kena pilih...
mendatangkan perubahan yang besar bagi aku untuk lebih matangkan fikiran...
dan pentingkan masa depan :)

p/s: idea banyak tapi hanya ni je yang aku dapat update dalam blog sebab setiap kenangan manis yang aku lalui takkan dapat diungkapkan dalam kata-kata mahupun taip dalam blog :)



Older Post | Newer Post