Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kemalasan!!
ok...aku nak update sikit je...
sebab dah kekurangan idea pulak bila aku taip panjang-panjang...
argh!! idea dah makin...argh! idea jangan! jangan perrgi dari otak aku!...
aku nak update blog....argh!!...
*pak!* tampar pipi sendiri...
ok...apa aku ngarut ni...ohh hah! pasal tajuk Kemalasan tu...
ok...aku masa mula-mula masuk sekolah bulan 5 tahun ni...
aku rasa rajin...
rajin....sangat-sangat...
dan terlebih rajin...
tapi cikgu pulak masa tu...
tak berapa nak nampak batang hidungnya sebab...
masa tu mood Form 6 bawah baru masuk...so rilexlah kata kan!..
tapi...
sekarang...
cikgu makin rajin masuk kelas...
assignment berlambak..
dan aku pulak?
bila wifi dah laju dekat rumah...
aku online 24 jam...
makan tidur...berak...cari pasal dengan orang (adik aku je aku cari pasal -_-)...
dengar mak aku bebel 2,3 jam...
seperti biasa...
hari berganti hari..
sikap malas makin berlemak...
assignment buat gitu-gitu je...
bukak buku 5 minit...
pastu ZzzzZZZZzz...
pergh!! parok...
*bila aku sedang update blog ni...
aku rasa macam baru tersedar...hoho...ibarat macam baru lepas kena lempang...
tadi lah kan aku tampar diri sendiri*
kenapa sikap aku makin teruk ea...
kenapa perangai aku terlebih kebudak-budakkan ea??
kenapa...kenapa...
why...why???
STPM dah dekat!!...
nak nasi jadi bubur ke??
bila nak sedar...
kalau tak sekarang kan??
hmmm...
tapi..kan...
bab kata Bill Gates...
ok takde kaitan dengan fakta gambar tu dengan post aku -_-
bagi aku...
bermalas-malasan dahulu...
berajin-rajin kemudian kan??
hahahah..ok mengarut..
jangan baca Fakta bodoh aku tu... -__-


Older Post | Newer Post