Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Perak! Mu tunggu Aku datang!
haha cerita kali ni tak lain tak bukan...pasal jalan2 cuti Raya Cinalah katakan...
haha sebelum tu..
kepada abangku yang tersayang..
perangai macam baby tua...
awek keliling pinggang...kedekut toksah cerita ah..
ingin ku nyatakan ( cewah! macam buat surat pulak..Haha) bahawasanya..
aku akan datang melawatmu...disebabkan mak terlalu rindu nak tengok muka kau..
aku? hah! kau kiss dulu taik aku baru aku rindu kau! haha 
(nampak macam kasar..tapi aku rindu ko sebenarnya..sape kata aku adik yang tak prihatin dan penyayang?aku cuma nakal sikit je.. )
bila di flash back balik...amboi kau perkataan bi tu..haha flash back tu maksudnya bila teringat balik bukan flush toilet tu ea... hahaha..( ok ada merepek da! Back to the story!)
aku masa kecik2 kan..rapat gila dengan abang aku..
aku tak tahu kenapa bila aku dah start masuk darjah 5 dan abang aku dah masuk tingkatan 1 masa tu..
kitorang dah tak rapat dah macam dulu..
kalau dulu..dia selalu ajak aku main dengan kawan dia..main bola lah...( hah! bola ni..aku terer tau main bola sepak..perangan aku boleh ah kira mengalahkan jantan)
panjat pokok lah...main baling2 selipar ah...ataupun main susun sofa dalam rumah buat terowong..pastu main tembak2 dalam rumah..hahaa
best gila masa tu...rasa cam nak putar balik masa weh!
adik aku? ada jugak lah main dengan dia masa tu..tapi tak berapa rapat sangat dengan adik aku..
sebab dia tu manja sangat..buat sikit je menangis melalak macam perempuan..
guane nak jadi askar bila besar nanti...
aku tak kejam buli adik aku..aku kan kakak dia.. cuma saje2 menyakat dia jelah..
tapi adik aku tu memang tak boleh usik lah...buat sikit je confirm aku kena marah punya dengan parents aku..
tapi aku...yang aku suka sikap dia masa tu lah...dia suka backup aku kalau aku kena marah dengan parents aku sebab adik aku...maklumlah aku kan tiga beradik 2 lelaki satu perempuan..
jadi salah satu jadi proctecter aku satu lagi maybe musuh olok2 aku kot... haha ( merepek sudah)
adik aku masa tu kecik lagi umur dalam 7 tahun masa tu...jadi memng lah manja terlebih kan..sebab dia bongsu...dan dia pun ada baiknya jugak..sebab kalau abang aku keluar main dengan kawan dia aku paksa ah adik main permainan  dengan aku...kadang2 tu kalau aku gaduh dengan abang aku...
adik aku jadi mangsa layanan bosan aku..haha jahat jugak aku...
ialah kalau gaduh dengan abang aku...tak dapat ah nak main perang olok2 dengan dia..
jadi adik aku ah aku heret main dengan aku...kadang2 tu kawan adik aku pun a.k.a adik jiran aku  pun ada gak main dengan kitorang...so takdelah aku bosan main berdua je dengan adik aku...
ahaha...jahatnya aku dengan adik aku..
The End cerita zaman kanak2 aku dulu..
ok pasal Perak pulak..
abang aku praktikal dekat sana...
bulan 3 dia habis belajar diploma dah...
lepas tu straight dia terus diserap masuk kerja...
dia tu bos dia kedekut gila nak bagi cuti...
apa salah nya bagi abang aku cuti seminggu dua...
kalau tak dapat ah abang aku balik rumah..
ni tak kerja..kerja!! kau ingat abang aku robot?!
eh bagus jugak kalau dia jadi robot kan...
senang ah bagi arahan suruh robot tu buat itu ini..
buat kerja sekolah aku pun takpe...haha
pasal homework pulak..
wow! terbaik ah cikgu2 kelas aku sekalian..
memang rajin bagi aku kerja sekolah banyak2..
memang aku rasa cuti 6 hari ni...
memang aku rasa bukak buku 16 jam ah...
memang pedih!...
nasib PBS PA (sem 2 PBS Pengajian Am aku..selebihnya sem 3)  
cuma buat tajuk dan borang soal selidik dulu je..
kalaiu nak suruh siapakan terus PBS PA terus..
hantar minggu depan...
ah aku memang tak tidur seminggu..
alang2 tu bertukar zombie terus..! haih..
erm ok la bye my dear blog
to my readers pray for my safety on my way to Perak :)
gudnite :)
 


Older Post | Newer Post