Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


Start blogging Again
Maaf!!
itu je yang mampu aku ucap..
haha sorry blog and my readers ( kalau ada orang baca blog aku ni)
honestly...i'm not lazy to update my blog...
its just i'm not in the mood to play blogging right now...
 thats why i'm just being ghost for a while..but not for today...
so today..i think i have the right time to update my blog...share some good and bad news..
also some of my Omy Gee life story that i think a little bit of it bored..
kahkah aku tak tahu aku merepek ape dalam bi ni...mungkin aku dah terkena penyaki MUET kat sekolah tadi kot..
haha kau kerja sekolah banyak siot!!..
cuti ni macam tak cuti je..
hah! mungkin faktanya..
sekolah cuti tapi buku sekolah takde cuti..
kena buka 24 jam...nak pandai lah katakan...
atau lebih spesifiknya...kalau nak dapat result GILA2 4 FLAT tu...
jawabnya kena rajin bukak bukulah kan... (-_-')
sebelum aku taip cerita merepek lagi kan..
mukadimah kepada tajuk aku tu aku nak mulakan sesuatu cerita yang dimulakan dengan fakta aku yang aku rasakan agak normal lah kan bagi semua orang kan..
ni satu fakta aku
(LAIN YANG KITA FIKIR LAIN YANG TANGAN NI TAIPKAN )
Penjelasannya ialah..
aku nak kaitkan dengan cerita yang agak ntahpape ni..
sebelum aku nak update pape dalam blog kan..sebelum tu memang..memang! gila banyak gila idea dalam otak aku banyak benda atau banyak gila ah cerita yang aku nak luahkan dalam blog... 
tadi sebelum aku nak bukak blog..aku rasa aku dah susun banyak idea dah..
banyak ayat power dah keluar dalam blog aku...tapi bila aku taip...
hah! kau ayat tunggang terbalik..
sekejap nak taip cerita pasal itu tiba2 keluar pasal cerita lain pulak..
hah! dah sah2!! aku merepek tanpa arah ni...haha..
be honestly aku tak pandai sangat nak main blog ni... 
bila aku baca blog lain..
best je baca cerita diorang...sometimes its so funny..sometimes it feel like Daa...Gila betul ahh blogger ni..
somestimes it feels like i'm getting something..something benefits in that blog..
but somestime in certain blog that i have read ..
 i feel bored to...sometimes i feel so jealous to those bloggers yang dah melancong ke luar negara weh!!..bab yang tu aku...aku baca cerita dia sampai habis...stalk blog dia habisan...
kadang2 tu aku mula ah berangan bayangankan diri aku dekat tempat tu...
gila kau...best siot!...
bagi aku yang tak berkemampuan ni...hanya dapat berangan jelah..dapat pergi tempat best2 kat luar negara..
yang penting kan..kalau aku dah berkemampuan duit dah berkepok dalam poket..kerja pun dah tetap ( mula dah aku berangan ni)   aku ...teringin nak pergi Mekah dulu...buat umrah ke...
kalau ada rezeki buat Haji kan...mestilah bawak mak ayah aku sekali...
lepas tu ada duit lebih ( tak habis lagi cerita berangan aku ni ) aku nak pergi London, Paris.. Hong Kong ,
Brazil, Sepanyol...Hahaha mak aih banyak pulak demandnya...hahaha
(alang2 baik satu dunia terus)..
haha ok la...aku dah kehabisan cerita untuk hari..ni..haha 
kering idea dah...
sebelum tu 
dah bermulanya zaman 19 aku...hahha..
tapi umur aku belum cukup lagi 19..hujung bulan 10 nanti aku dah 19!!..
haha makin umur meningkat..pemikiran kenalah matang kan...
perangai pun toksah nak diceritakan...nak perangai matang selalu pun kita takkan dapat lari perangai kebudak-budakkan masing..haha
azam? pasal azam..tahun lepas aku rasa aku berazam aku nak dapatkan lesen kereta dan motor...tapi mungkin azam aku tercapai separuh jelah...sebab lesen motor aku tak buat2 lagi..haha
azam tahun ni..hmm aku tak fikir2 lagi..hmm nantilah aku beritahu..
oh yeh! sebelum aku lupa...
kepada classmate aku Succa dan JT...
selamat beraya tahun baru cina lah korang ea...
limau kalau boleh share2 lah lagi lepas raya cina...
nak bagi angpau korang  pun takpe hahaha...
aku membayangkan...ala2 comelnya korang pakai baju perayaan korang ea.. 
ok la gudnite blog!..
will update new story next time my dear blog! :)


Older Post | Newer Post