Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


exam exam! study study! stress!
maaf ea...buat masa ni...aku tak berapa nak ada masa nak hadap blog..
nak terjah blog2 bagai...
sebab masa aku fixed giler! dengan exam nya! dengan nak stdudy bagai nak rak nya...!
tapi alhamdullillah Pbs Pa aku dah siap...dan tinggal lagi 3 subjek Pbs yang hendak disiapkan..tapi sem 3 nanti lah..
talking about sem 3 yang menanti beberapa hari lagi..
aku sebenarnya excited sangat dengan sem ni..
bukan sebab aku suka jadi stress atau nak otak sewel secepatnya ke ape ke..
cuma terfikirkan tentang...
BILA NAK TAMAT SEKOLAH! haha tu je yang aku nantikan..
tapi sejujurnya aku bersyukur menjadi insan yang terpilih dalam golongan Form 6 ataupun golongan Unfamous group student afer SPM...ataupun cane aku nak ringkaskan nya..hmmm..
belum dapat fikirkan lagi..haha..
hey! jangan pandang rendah rendah Form 6 ah...
kau kena respect ah jugak!.tak bermakna kau ingat produk Form 6 ni macam orang bodoh2 je..macam orang cikai2!...well bukak lah mata kau! ..
orang lepasan STPM ada je le lepas pergi IPTA AWAM! tak termasuk Swasta ea!..
well u know..at least ada jugak orang berjaya yang dilahirkan dalam produk Form 6...
nak kata Form 6 susah  tak jugak ah....penat bosan belajar adat ah tu bergelar student..rasanya sistem modular yang digunakan dalam Form 6 ni bagus jugak..sebab nak seragamkan dan setaraf IPTA lain..kita boleh tahu mana kelemahan kita dalam subjek yang kita ambil..
lagipun lepas 6 bulan belajar lepastu periksa besar STPM setiap sem pun ok...at least kita takde ah asyik mengadap benda yang sama je setengah tahun..sekurang-kurangnya ada jugak benda baru yang kita belajar setiap sem ...
hah cukup pasal tu! pasal hutang pulak! Form6 ni...kos dia rendah je...
kau tak payah nak fikir banyak2 nak botak kepala bagai nak bayar PTPTN bagai...
pastu nak sambung degree tambah lagi hutang PTPTN lagi...
ko cuma bayar duit PIBG lepas tu..studylah kau sampai kau berjaya *bukan sampai mati ea..kejam sangat ayat tu* 
ok aku malas nak bebel panjang lagi..ni pun macam terkeluar topik post aku hari ni *macam je ea! ayat tak boleh blah!*
ok lah...esok cuti hari pekerja...
kerja sekolah tak payah cerita ah memang berlambak!..baik tak payah cuti macam tu!
nak kurang kerja sekolah..kurangkanlah cuti awam kot.. *eh! pandainya aku!hahaha*
ok lah ni last post aku dan blog ni akan aku rehat sebentar sampai aku habis sekolah lah...
*kalau aku ada terpost lepas apa yang aku cakap pasal blog aku akan berehat ni..kau abaikan jelah apa yang aku taip tadi...hahaha!*

SELAMAT MALAM !! 
bye2 bloggie!..
sweet dream everyone!





Older Post | Newer Post