Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kan dah kata

kan dah kata..
percaya pada kata hati nad..

jangan percaya kata nafsu.

nafsu kata " kau patut merajuk sekarang nad ! kat patut benci dia nad! sebab si B dah lupakan kau..dia dah sambung belajar kan..takkan nak berhave fun dan berwasap2 ko lagi..tapi nad bersabar nad..Tunggu je dia.. "

nafsu oi...nak tunggu sampai bila ha??

hati pulak kata " buang masa  nad!...kau tak payah  tunggu..biarkan dia seperti air berlalu..kau patut biarkan dia cari kau je..tak guna kau meratap dia datang dekat kau sekarang "

bila dah keliru..otak bercelaru..

banyak sangat berfikir..

tidur lah jawabnya..!..

hari demi hari....

aku macam nak putus asa jugak tunggu dia..
 tiap masa nak usha ws.. ( ok tak delah selalu..ajet2 je tu)

bila on wasap..
dalam hati macam sumpah seranah..

" mana kau pakcik! ceruk mana kau duduk ni! sedangkan negara Bangladesh dalam hutan pun ada line (ok itu tipu.fakta buatan sendiri,) 
ini kan pula hutan dekat Malaysia NEGARA MEMBANGUN KOT..
 .takkanlah takde line...
( ok aku salah..mungkin dekat sesetengah hutan memang payah nak cari line)




hasilnya..hampa. (>.<) 

dan tiba-tiba! Ding!..

hari ni..

ws masuk.. ( ws si pakcik,unta beruk si B la tuh)

gembira tak terkata..
hehe..
 
haih! si unta ni! aku rindu kau ngek! -> to pakcik B

sebenarnya semalam masuk ws dia..

tapi bengong pagi buta pukul 3 ws..

memang lembu perangai ko pakcik B..!!!


tapi pape pun..

HAPPY :)

Kan Dah Kate...tak yah tunggu kan lagi bagus..
biar dia je datang sendiri..

pandai2 lah kau cari aku ea pakcik B!

 kalau ingat..
kalau rindu..
kalau masih anggap aku kawan..

jangan lupakan aku eh (:

p:s pakcik B bukan orang tua..dia gila,sengal, perasan handsome, tua dua tahun dari aku..

pakwe ko ke? tak lah...

kawan suka2 tersuka je..

syok sendiri? aih kejam ayat tuh..

mungkin betul..

tapi Dia KAWAN AKU JE...no feeling2 ni..
nanti tak best lak situasi KAWAN nanti..

dia ade awek? 
beruk tu nak ada awek..
huh! 
ada lah kot -__- 

tapi peduli ape aku..
janji tak kacau hidup aku..

Being a Friend are much more sweet than couple..

why? i trust in "jodoh dari Allah" 
couple? buang masa je..
ada niat nak kahwin tu takpe..
kalau main2 je..
alamat makin kaki Gajah lepas ni kat muka laki tu..
-sekian-
good night :)






Older Post | Newer Post