Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


kenapa masih macam ni..
entah lah..
tiba-tiba rasa nak update blog buat masa ni..
kata hari tu taknak..
tapi rasa nak luah sesuatu je..
hmmm..
hehe..
curi masa dalam kelas Muet nak update blog..
haha..padahal kena buat kerja kursus Geo masa ni..
tapi hehehe...kelain pulak aku buat..

mungkin...
aku rindu blog..

mungkin...
aku rindu nak post sesuatu..

mungkin...
aku rindu seseorang..

ops..haha tutup cerita.

kenapa tajuk camtu?
entah lah..
aku rasa.
jiwa aku kosong sekarang ni....

sebab ape?
sebab...kurang mendekati-Nya..

aku cuba berubah...
lepas satu persatu Allah dah tunjukkan dekat aku..
lepas satu persatu..rasa sentap rasa sakit..rasa nak mati..

tapi kenapa masih camni..
kenapa masih lagi..
 ikut permainan dunia..

kadang-kadang bila orang cakap pasal islamik..aku macam..cuba nak jauh..rasa macam diri ni tak sesuai...rasa cam jahil sangat diri ni..
tapi padahal benda tu yang buat kita lebih dekat pada-Nya...

lepas baca blog ke twitter ke..dengar ceramah free-free dengan member..
kenapa aku masih camni...sikap abaikan pada Yang Esa masih lagi berlaku..

aku jaha ke? yup mungkin...aku teruk? yup betul lah tu..
aku baik? solehah? jauh sekali cam tu..

satu cara je..
BERUBAH..
tapi diselangi dengan NIAT..

aku cuba..
tapi mungkin aku cuba je..
niat ada..tapi mungkin tak ikhlas..

hmm..betul lah tu..

pasal pelajaran lak..
aku rasa macam makin Malas pulak..

buat KK pulak bila rasa terpaksa atau ketinggalan..
belajar...bila disuruh..
haha...ops..

dah-dah aib sendiri jangan dibuka..

hmm.tu jelah nak luah..
banyak persoalan..
makin nak rungkai persoalan makin bertambah..

hmm..

dah la ain..
stop thinking a lot ..
 delete all about unnessary things..

focus on your Semester 3 now..
byee blog :)








Older Post | Newer Post