Unprivate Stories!

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
Meow .. Moow.. Meew .. Moeww .. Meow!




Tagboard




My Facebook




My Twitter



my insta




recent post


Visit Them

 Wani



Follow Here


I ♥ to Draw..

aku suka melukis tapi tak tahulah aku ni jiwa berseni ataupun suka seni ke tak...
ada sesetengah orang kata kalau jiwa berseni...hari2 suka buat karya baru..
hari-hari orang suka melukis..
tapi ada sesetengah kata jiwa seni datangnya dari bakat semulajadi dalam diri..
tapi aku peduli apa..
janji aku suka melukis...hehe
aku suka melukis dari darjah 4 lagi..
tapi rajin tak rajin je..
tu pun lukis buruk-buruk...orang lidi bagai..
tapi bila masuk Tingkatan 6 ni...ambik subjek seni rasanya berbaloi lah..
sebab aku suka melukis...tapi mewarna aku kurang..hehe..
belajar teori seni tu yang aku susah sikit nak catch up and cover up balik untuk ulangan..susah woo..

tapi pape hal pun..
aku suka melukis bila datangnya mood melukis..
ataupun bila aku rasa bosan..haha
kiranya melukis ni satu hobi lah..hehe

setakat ni koleksi lukisan aku tak berapa banyak lah dari tahun lepas..
kekangan masa tu lah yang aku kurang layan hobi melukis ni..hehe


 
koleksi lukisan aku sepanjang 2013-2014
malas nak upload banyak-banyak..





 



Older Post | Newer Post